[If you have an accident] : [what to do and how to do it]  : L36-12/2001E-PDF

This booklet informs federal government employees of their rights and responsibilities if they are injured while at work. Using a question-and-answer format, the booklet explains who is covered, what type of benefits are provided, steps to follow after an accident occurs, and how to handle different situations such as an accident away from a person’s usual place of employment or one caused by a third part. Includes a listing of regional offices that handle these claims.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.698076&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Human Resources Development Canada.
Titre [If you have an accident] : [what to do and how to do it]
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais | Français]
Note(s) The catalogue number (L36-21/1998) and ISBN (0-662-63695-3) for the bilingual print edition have been incorrectly copied in this electronic publication.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Human Resources Development Canada c2001.
Description 24p.
Numéro de catalogue
  • L36-12/2001E-PDF
Édition Revised 2001
Descripteurs Federal programs
Occupational accidents
Public service
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :