Business strategies in innovative and non-innovative firms in Canada / by John R. Baldwin and Joanne Johnson.  : CS11-0019/73E-PDF

This study investigates differences in the policies being pursued by innovative and non-innovative firms. It focuses on a broad group of strategies in marketing, finance, production, management and human resources and asks whether there are key areas in which the strategies being followed by innovative and non-innovative firms differ. It also ask how the activities of firms in each of these areas differs. Finally, it compares the performance of innovative and non-innovative firms.--Abstract.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.574556&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Statistics Canada.
Titre Business strategies in innovative and non-innovative firms in Canada / by John R. Baldwin and Joanne Johnson.
Titre de la série Analytical Studies Branch research paper series1205-9153No. 73
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Autres formats offerts Papier-[Anglais]
Note(s) The catalogue number (11F0019MPE) and ISBN (0-662-21721-7) for the print edition have been incorrectly copied in this electronic publication.
Bibliography.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Statistics Canada February 1995.
Description 38p.graphs, tables
ISSN 1205-9153
Numéro de catalogue
  • CS11-0019/73E-PDF
Descripteurs Businesses
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :