Accessing opportunity : a study on challenges in French-as-a-second-language education teacher supply and demand in Canada. : SF31-142/2019E-PDF
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.867620&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Office of the Commissioner of Official Languages. |
---|---|
Titre | Accessing opportunity : a study on challenges in French-as-a-second-language education teacher supply and demand in Canada. |
Variante du titre | Study on challenges in French-as-a-second-language education teacher supply and demand in Canada |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Issued also in French under title: Accéder aux possibilités : étude sur les difficultés liées à l’offre et à la demande d’enseignants en français langue seconde au Canada. Issued also in HTML format. Includes bibliographical references. |
Information sur la publication | [Gatineau, Quebec] : Office of the Commissioner of Official Languages = Commissariat aux langues officielles, February 2019. |
Description | 1 online resource (29 pages) : colour illustrations |
ISBN | 9780660294025 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | French second language Teachers |