Canadian outbound travel market : product/market match. : C86-69/1992E-PDF

"The Canadian outbound travel market: product-market match examines Canadian travel to the U.S. and identifies the volume and characteristics of those Canadian travellers seeking pleasure travel experiences in the U.S. which could be enjoyed at home"--Executive summary, page [i].

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.872615&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry, Science and Technology Canada.
Titre Canadian outbound travel market : product/market match.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Issued also in French under title: Le marché canadien des voyages à l'étranger : concordance produit-marché.
Includes references.
Information sur la publication [Ottawa] : ISTC-Tourism Canada Directorate, September 1992.
Description 1 online resource (xvi, 212, 17, 12 unnumbered pages) : graphs + executive summary.
Numéro de catalogue
  • C86-69/1992E-PDF
Descripteurs International travel
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :