Marketing research expenditures : a descriptive model / by Blair Little and Robert G. Cooper, School of Business Administration, University of Western Ontario. : C54-1/26-1973E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.878352&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry, Trade and Commerce. Office of Science and Technology.
Titre Marketing research expenditures : a descriptive model / by Blair Little and Robert G. Cooper, School of Business Administration, University of Western Ontario.
Titre de la série University grant program research report = Rapport de recherche sur le programme de subventions aux universités
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "November, 1973."
Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
Issued also in print format.
Information sur la publication Ottawa, Canada : Industry, Trade and Commerce, Office of Science and Technology = Industrie et commerce, Direction des sciences et de la technologie, 1973.
Auteur / Contributeur Little, Blair, 1931- author.
Cooper, Robert G., 1943- author.
Description 1 online resource (22 pages, 1 unnumbered page, 3 pages).
Numéro de catalogue
  • C54-1/26-1973E-PDF
Descripteurs Product development
Marketing
Models
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :